Наши проекты

Підключення свердловини до УКПГ Максальського ГКР у Харківськів обл.

Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті: «Максальський ГКР. Підключення свердловини № 39 до УКПГ Максальського ГКР в Ізюмському районі Харківської області».

Польові геологічні вишукування

Згідно з технічним завданням та нормативними документами на досліджуваній ділянці пробурено 8 розвідувальних свердловин глибиною по 4 м, загальним метражем 32 п. м.

У геоструктурному відношенні вивчаєма ділянка розташована в межах схилу Дніпровсько-Донецької западини, яка являє собою ступінчасте зниження докембрійського фундаменту типу ровоподібного прогину — авлакогену. Цій структурі в сучасному рельєфі відповідає лінійно витягнуте пониження північно–західного простягання з мінімальними абсолютними відмітками рельєфу по осьовій частині.

У геоморфологічному відношенні досліджувана територія приурочена до Середньоруської височини, розташовуючись в  межах Східно-Української ерозійно-денудаційної розчленованої рівнини (на неоген-палеогеновій і крейдовій основі), розташовуючись на схилі водороздільного плато.

Камерально-лабораторні вишукування

Геолого-літологічний розріз в межах ділянки робіт  із поверхні представлений:

  1. Грунтово-рослинним шаром, потужністю 0,7-1,1 м (ІГЕ-1);
  2. Грунтово-рослинний шар підстеляється середньо-верхньочетвертинними елювіальними, еолово-делювіальними відкладами:

– суглинком легким, лесовим, напівтвердим, коричневим, потужністю
1,8-2,4 м (ІГЕ-2);

– суглинком важким, лесовим, напівтвердим, буро-коричневим, потужністю
1,5-4,0 м (ІГЕ-3).

Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки у Харківській обл.

Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті:
«Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення M-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 43+500, Харківська область».

Польові вишукування

Згідно з технічним завданням та нормативними документами на досліджуваній ділянці пробурені 3 розвідувальні свердловини глибиною від 3,0 до 8,0 м, загальним метражем 14,0 п.м.

У геоструктурному відношенні досліджувана ділянка розташована в межах Дніпровсько-Донецької западини, яка являє собою ступінчасте зниження докембрійського фундаменту типу ровоподібного прогину — авлакогену. Цій структурі в сучасному рельєфі відповідає лінійно витягнуте пониження північно–західного простягання з мінімальними абсолютними відмітками рельєфу по осьовій частині.

У геоморфологічному відношенні досліджувана територія приурочена до Східноєвропейської полігенної рівнини в межах Середньоруської області пластово-денудаційних височин на неогенових-палеогенових та крейдових відкладах, розташовуючись в межах схилу водороздільного плато.

Камеральні вишукування

Геолого-літологічний розріз в межах ділянки робіт  із поверхні представлений:

ІГЕ-1а — асфальт, потужністю 0,19-0,20 м;

ІГЕ-1б— жорств’яно-щебенистий ґрунт із суглинистим заповнювачем, потужністю 0,20-0,21 м;

ІГЕ-1 — насипний ґрунт (суглинок із рідкими включеннями будівельного сміття, щебню до 10% та чорнозему, твердої консистенції), злежаним, потужністю 0,49-0,52 м;

ІГЕ-2 — суглинок легкий, лесовий, напівтвердої консистенції, із рідкими лінзами супіску та включеннями карбонатів, від темно-коричневого до жовто-коричневого кольору, потужністю до 6,58 м;

ІГЕ-3 — суглинок важкий, напівтвердої консистенції, із включеннями карбонатів, коричневого кольору, розкритою потужністю до 0,5 м.

Капітальний ремонт у Харківській обл.

Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті:
«Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення M-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 18+955, Харківська область» виконані групою інженерних вишукувань (кваліфікаційний сертифікат №012819 інженера-проектувальника в частині вишукувальних робіт)інженерно-геологічні вишукування на об’єкті:
«Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення M-18 Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта на ділянці км 18+955, Харківська область» виконані групою інженерних вишукувань (кваліфікаційний сертифікат №012819 інженера-проектувальника в частині вишукувальних робіт).

Геологічні вишукування

Згідно з технічним завданням та нормативними документами на досліджуваній ділянці пробурені 3 розвідувальні свердловини глибиною від 3,0
до 6,0 м, загальним метражем 12,0 п.м.

У геоструктурному відношенні досліджувана ділянка розташована в межах Дніпровсько-Донецької западини, яка являє собою ступінчасте зниження докембрійського фундаменту типу ровоподібного прогину — авлакогену. Цій структурі в сучасному рельєфі відповідає лінійно витягнуте пониження північно–західного простягання з мінімальними абсолютними відмітками рельєфу по осьовій частині.

У геоморфологічному відношенні досліджувана територія приурочена до Східноєвропейської полігенної рівнини в межах Середньоруської області пластово-денудаційних височин на неогенових-палеогенових та крейдових відкладах, розташовуючись в межах схилу водороздільного плато.

Камеральні вишукування

Геолого-літологічний розріз в межах ділянки робіт  із поверхні представлений:

ІГЕ-1а — асфальт, потужністю 0,18-0,20 м;

ІГЕ-1б — жорств’яно-щебенистий ґрунт із суглинистим заповнювачем, потужністю 0,31-0,32 м;

ІГЕ-1 — насипним ґрунтом (суглинок із рідкими включеннями будівельного сміття, чорнозему та щебню до 10%, твердої консистенції), злежаним, потужністю 0,47-0,54 м;

ІГЕ-2 — суглинок легкий, лесовий, напівтвердої консистенції, від коричневого до темно-коричневого кольору, потужністю до 3,75 м;

ІГЕ-3 — суглинок важкий, напівтвердої консистенції, із рідкими включеннями карбонатів, темно-коричневого кольору, розкритою потужністю до 1,2 м.

 

Інженерно-геологічні вишукування у м. Харків

Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті: «Інженерно-геологічні вишукування за адресою: Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, 130»інженерно-геологічні вишукування на об’єкті: «Інженерно-геологічні вишукування за адресою: Харківська область, м. Харків, вул. Сумська, 130»

Польові роботи

Згідно з технічним завданням та нормативними документами на досліджуваній ділянці пробурені 4 розвідувальні свердловини глибиною по 15,0 м, загальним метражем 60,0 п.м.

У геоструктурному відношенні досліджувана ділянка розташована в межах північного борту Дніпровсько-Донецької западини, яка являє собою ступінчасте зниження докембрійського фундаменту типу ровоподібного прогину — авлакогену. Цій структурі в сучасному рельєфі відповідає лінійно витягнуте пониження північно–західного простягання з мінімальними абсолютними відмітками рельєфу по осьовій частині.

Камеральні роботи

Геолого-літологічний розріз в межах ділянки робіт  із поверхні представлений:

ІГЕ-1 – насипний ґрунт (асфальт на щебенистій подушці, суглинок, будівельне сміття), рихлий, не злежаний, потужністю 1,2-1,4 м;

ІГЕ-2 — легкий лесовий суглинок, від жовто-бурого до коричневого кольору, напівтвердої консистенції, з прошарками супіску, потужністю 5,0-5,2 м;

ІГЕ-3 —  мілкий пісок, середньої щільності, малого ступеню водонасичення, жовто-коричневого кольору, з лінзами суглинку, потужністю 2,0-2,2 м;

ІГЕ-4 — важкий суглинок, тугопластичної консистенції, темно-коричневого кольору, з включеннями карбонатів, розкритою потужністю до 6,6 м.

Будівництво житлового будинку у Харківській обл., сел. Подвірки

Польові роботи

Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті: «Будівництво житлового будинку за адресою: Харківська область, сел. Подвірки, вул. Горького, 13»

Згідно з технічним завданням та нормативними документами на досліджуваній ділянці пробурені 2 розвідувальні свердловини, глибиною по 8,0 м, загальним метражем 16,0 п.м.

У геоструктурному відношенні досліджувана ділянка розташована в межах північного борту Дніпровсько-Донецької западини, яка являє собою ступінчасте зниження докембрійського фундаменту типу ровоподібного прогину — авлакогену. Цій структурі в сучасному рельєфі відповідає лінійно витягнуте пониження північно–західного простягання з мінімальними абсолютними відмітками рельєфу по осьовій частині.

Камеральні роботи

Геолого-літологічний розріз в межах ділянки робіт  із поверхні представлений:

ІГЕ-1 – насипний ґрунт (пісок з включеннями будівельного сміття), рихлий, потужністю 0,5 м;

ІГЕ-2 — мілкий пісок, середньої щільності, малого ступеню водонасичення, світло-сірого кольору, з лінзами супіску, потужністю 2,3-3,2 м;

ІГЕ-3 — мілкий пісок, середньої щільності, насичений водою, світло-сірого кольору, з лінзами супіску, розкритою потужністю 4,3-5,2 м.

Реконструкція автомайстерні у Харківській області

Польові роботи

Інженерно-геологічні вишукування на об’єкті: «Реконструкція нежитлової будівлі автомайстерні з встановленням модулю СУГ з роздавальною колонкою, розташована за адресою: Харківська область, Борівський район, смт Борова, вул. Миру, 49-е».

Згідно з технічним завданням та нормативними документами на досліджуваній ділянці пробурені 3 розвідувальні свердловини глибиною по 9,0 м, загальним метражем 27,0 п.м.

У геоструктурному відношенні досліджувана ділянка розташована в межах Дніпровсько-Донецької западини, яка являє собою ступінчасте зниження докембрійського фундаменту типу ровоподібного прогину — авлакогену. Цій структурі в сучасному рельєфі відповідає лінійно витягнуте пониження північно–західного простягання з мінімальними абсолютними відмітками рельєфу по осьовій частині.

Камеральні роботи

Геолого-літологічний розріз в межах ділянки робіт  із поверхні представлений:

ІГЕ-1 – насипний ґрунт (ГРШ, суглинок, супісок із включеннями будівельного сміття), злежаний, потужністю 1,3-1,5 м;

ІГЕ-2 – суглинок легкий, лесовий, напівтвердої консистенції, піщанистим, із рідкими лінзами супіску, від коричнево-жовтого до жовто-сірого кольору, потужністю 4,4-4,6 м;

ІГЕ-3 — пісок мілкий, середньої щільності, від малого ступеню водонасичення до насиченого водою, світло-сірого кольору, розкритою потужністю 3,0-3,3 м.

 

 

 

Инженерно-геологические изыскания под реконструкцию не жилого сооружения в Харьковской обл

Полевые работы

Инженерно-геологические изыскания на объекте: «Реконструкция нежилого здания автомастерской с установлением модулю СУГ с раздаточной колонкой, расположенной по адресу: Харьковская область, 

Боровский район, пгт Боровая, ул. Мира, сорок девятая »

Согласно техническому заданию и нормативными документами на исследуемом участке пробурены 3 разведочные скважины глубиной по 9,0 м, общим метражом 27,0 п.м.

В геоструктурном отношении исследуемая участок расположен в пределах Днепровско-Донецкой впадины, которая представляет собой ступенчатое снижение докембрийского фундамента типа ровоподибного прогиба — авлакогена. Этой структуре в современном рельефе соответствует линейно вытянутое понижение северо-западного простирания с минимальными абсолютными отметками рельефа по осевой части.

Камеральные работы

Геолого-литологический разрез в пределах участка работ с поверхности представлен:

ИГЭ-1 — насыпной грунт (ПРС, суглинок, супесь с включениями строительного мусора), слежавшийся, мощностью 1,3-1,5 м;

ИГЭ-2 — суглинок легкий, лессовый, полутвердой консистенции, песчанистый, с редкими линзами супеси, от коричнево-желтого до желто-серого цвета, мощностью 4,4-4,6 м;

ИГЭ-3 —  песок мелкий, средней плотности, от мала степени водонасыщения до насыщенного водой, светло-серого цвета, раскрытой мощностью 3,0-3,3 м;

Результаты инженерно-геологических изысканий

Инженерно-геологические изыскания в Харькове под реконструкцию дома

Полевые работы

Инженерно-геологические изыскания на объекте: «Реконструкция жилого дома с надстройкой под жилые квартиры по ул. Богдана Хмельницкого, 32 в г. Харькове »

Согласно техническому заданию и нормативными документами на исследуемом участке пробурены 3 разведочные скважины глубиной по 15,0 м, общим метражом 45,0 п.м.

В геоструктурном отношении исследуемая участок расположен в пределах северного борта Днепровско-Донецкой впадины, которая представляет собой ступенчатое снижение докембрийского фундамента типа ровоподибного прогиба — авлакогена. Этой структуре в современном рельефе соответствует линейно вытянутое понижение северо-западного простирания с минимальными абсолютными отметками рельефа по осевой части.

Камеральные работы

ИГЭ-1 — насыпной грунт (асфальт, щебень, суглинок гумусированый с включениями строительного мусора), мощностью 1,7-1,9 м;

ИГЭ-2 — суглинок легкий, лессовый, полутвердой консистенции, с прослойками супеси, желто-бурого цвета, мощностью 3,8-4,2 м;

ИГЭ-3 — супесь пластичной консистенции, с линзами суглинка, желто-серого цвета, мощностью 2,0-2,1 м;

ИГЭ-4- песок мелкий, средней плотности, насыщенным водой, с редкими линзами супеси, желто-серого цвета, мощностью 5,0-5,1 м;

ИГЭ-5 — глина легкая, полутвердой консистенции, зелено-серого цвета, раскрытой мощностью 2,0-2,2 м.

Результаты инженерно-геологический изысканий

Инженерно-геологические изыскания в Харькове

Полевые работы

Инженерно-геологические изыскания по адресу: Харьковская область,. Харьков, ул. Сумская, 130

Согласно техническому заданию и нормативными документами на исследуемом участке пробурены 4 разведочные скважины глубиной по 15,0 м, общим метражом 60,0 п.м.

В геоструктурном отношении исследуемая участок расположен в пределах северного борта Днепровско-Донецкой впадины, которая представляет собой ступенчатое снижение докембрийского фундамента типа ровоподибного прогиба — авлакогена. Этой структуре в современном рельефе соответствует линейно вытянутое понижение северо-западного простирания с минимальными абсолютными отметками рельефа по осевой части.

Камеральные работы

ИГЭ — 1 — Насыпной грунт (асфальт на щебенистых подушке, суглинок, строительный мусор), Рыхлый, не с

лежавшийся, мощностью 1,2-1,4 м;

ИГЭ — 2 — Легкий лесовый суглинок, от желто-бурого до коричневого цвета, полутвердой консистенции, с прослоями супеси, мощностью 5,0-5,2 м;

ИГЭ — 3 — Мелкий песок, средней плотности, малой степени водонасыщения, желто-коричневого цвета, с линзами суглинка мощностью 2,0-2,2 м;

ИГЭ — 4 — Тяжелый суглинок, тугопластичной консистенции, темно-коричневого цвета, с включениями карбонатов, раскрытой мощностью до 6,6 м.

Результаты по инженерно-геологическим изысканиям